Upozorňujeme, že v pondelok 10.10. bude zákaznícka linka nedostupná a predajňa v Brne zatvorená.

Ako nakupovať

Doprava a platba

Typ dopravy Cena vr. DPH Možnosti platby Cena vr. DPH
Slovenská pošta €4,50 Online platba kartou zadarmo
PPL €5 Prevodom zadarmo
Zásielkovňa Z-Point €3 Dobierkou €1,50

 

Zásielkovňa Z-Point

Vaša objednávka by mala byť na vyzdvihnutie na výdajnom mieste do 3 pracovných dní od objednávky. Výdajné miesto si vyberiete na adrese Zasielkovna.sk/pobockyCez dopravcu Zásielkovňa je možné odosielať iba menšie a ľahšie balíky - teda oblečenie apod.

Slovenská pošta

Objednávky so Slovenskou poštou odosielame raz týždenne – a to v stredu. Ak chvátate, zvoľte radšej dopravcu PPL či Zásielkovňa.

Poštovné zadarmo

Pri objednávkach nad 80 eur vr. DPH u nás máte poštovné zadarmo!

Výmena a vrátenie tovaru

Objednali ste si produkt, ktorý Vám nesedí alebo sa Vám nepáči? Môžete nám ho zaslať späť do 14 dní od prevzatia objednávky a my Vám zašleme buď iný produkt, ktorý si vyberiete alebo Vám vrátime peniaze. Na stránke Výmena, vrátenie a reklamácia nájdete jednoduchý online formulár, ktorý Vás celým procesom prevedie.

Výmena tovaru prebieha cez dopravcu Zásielkovňa, u ktorej platíme poštovné my. V prípade, keď si zvolíte vlastný spôsob dopravy, tak balík zašlite na adresu:

Motoplace.cz
Valchařská 24/36
614 00 Brno
+420 736 298 458

Reklamácia tovaru

Potrebujete reklamovať tovar zakúpený u nás? Samozrejme na to máte právo a máte možnosť produkt reklamovať až 2 roky od jeho zakúpenia. Na stránke Výmena, vrátenie a reklamácia nájdete jednoduchý online formulár, ktorý Vás celým procesom prevedie.

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, avšak najdlhšie do 30 dní od obdržania Vami zaslaného tovaru.

- zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky neškodný.
- predávajúci je oprávnený odmietnuť prevziať na reklamačné konanie tovar, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady všeobecnej hygieny (Vyhláška 91/1984 Zb., o opatreniach proti prenosným chorobám).
- zašpinený tovar môže byť prijatý na reklamáciu, no jednako zákazníkovi budú naúčtované náklady spojené s vyčistením tovaru,
- o priebehu celej reklamácie budete informovaní prostredníctvom mailu či telefonicky, čím vás upozorníme na to, že vaša reklamácia bola nami prijatá do systému, že bola vybavená, že vám bola odoslaná, či že si ju máte možnosť vyzdvihnúť.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísle +420 736 298 458 alebo na e-maile: obchod@motoplace.cz